Tänään se iski, tajusin olevani onnellinen. Aurinko paistoi kun teimme kävelylenkin. Tajusin, että minulla on koko kevät ja kesä vapaa.. Minulla on ihana pikkuinen poika ja elämäni muutenkin on kaikin puolin tasapainoista. Kaipaan toista ihmistä, mutta en ahdistu yksin olemisesta, jopa nautin siitä.

Meillä on ollut vaihteeksi taas helpompaa, kohta viikon verran. Poika täytti seitsemän viikkoa. Vaivoja on edelleen, mutta olen oppinut keinoja niiden helpottamiseen. Tällä hetkellä en anna pojalle mitään lääkettä, en edes Diflatyliä. Pikkuinen on kukkunut kohtuullisen hyvin ja valveilla ollessa poika on usein hyväntuulinen ja seuraa minua kun höpöttelen sille. Kohta siirrytään myös uuteen vaippakokoon, kolmoseen. Minulla on ollut sekä Liberon, että Pampersin vaippoja. Tykkään enemmän Liberoista. Pampersissa on sellainen verkko, joka tarttuu kiinni vauvan peppuun.

Ostin facebook-kirpparilta koliikkikeinun, poika viihtyy siinä aika hyvin, melko pitkiäkin pätkiä, hän on jopa nukkunut yhdet päiväunet siinä. Ostin myös muutamalla eurolla vaatteita ensi syksyksi. Lidlissä oli myös vauvan bodysettejä myynnissä, niissä kappalehinta oli vähän päälle kaksi euroa, ostin kaksi settiä.