Kirjoitin blogitekstini jo kertaalleen, mutta tabletti ja kuvien lisääminen ei tänään toiminut, vaan tekstini hävisi. Noin kymmenen kerran yrityksen jälkeen kuvien pitäisi olla nyt ladattu kuvapankkiin ja saan ne ehkä lisättyä blogiini. Tänään sain kodin laittoa reippaasti eteenpäin, toki vieläkin on kesken, mutta paljon eteni. Vietin koko päivän sisätiloissa, illalla kävin lähikaupassa ostamassa ruokatarvikkeita. Myös vanhempani kävivät illalla visiitillä katsomassa miltä asunnolla näyttää.

Iloinen yllätys oli tänään se, että kaverini toikin sen pinnasängyn tänään. Olin ajatellut, sitä ensi viikolle, joten siinäkin mielessä olin todella iloinen. Nyt minulla on kaikki vauvan kalusteet kotona ja koottuna. On ihanaa, että on ystäviä jotka ovat lahjoittaneet minulle paljon tavaroita vauvalle. Jos kaiken olisi joutunut ostamaan vaikka käytettynäkin, aika paljon olisi mennyt rahaa. Iso sydän upeille ystäville!!

Vointi on ollut tänään vaihteleva, osittain selkä on vaivannut ja muutenkin pikkuisen ikäviä vaivoja esim. Vatsakipuja. Tässä vielä kuvat sängystä ja hoitopöydästä.

WP_000673-normal.jpg

WP_000679-normal.jpg

Sängyssä on hauskoja hampaanjälkiä toisessa päädyssä, hoitopöydässä ei näkynyt naarmuakaan. Aiemmin ostamani pinnasängyn reunus ei oikein sovi tähän sänkyyn, en edes ajatellut aiemmin että nämä sängythän ovat eri kokoisia ja tämä reunus on tähän sänkyyn liian pieni. Enhän minä maksanut tuosta reunuksesta kuin 3 euroa kirpparilla, joten ei kauhean iso menetys. Täytyy katsoa josko teen itse uuden reunuksen, jos vaikka löytäisi edullisesti sopivaa materiaalia kangaskaupasta.

Tänään oli kyllä hyvä päivä!