Olen lukenut hyviä arvosteluja kirjasta nimeltä Musta tulee perhe - voimakirja yksin odottavalle. Kirjan on kirjoittanut Eve Mantu. Olen yrittänyt katsella kirjaa netistä, mutta painos on myyty loppuun. En ole löytänyt kirjaa myöskään käytettynä, ennen eilistä. Satuin kokeilemaan onneani huuto.netissä kun kirja tuli mieleeni. Löysin kirjan ja huusin sen samantien. Kohteen myyjä lupasi laittaa kirjan postiin jo tänään eli saan sen todennäköisesti ensi viikolla. Toivottavasti kirja on niin hyvä kuin siitä sanotaan.

En ole vieläkään saanut aikaiseksi lähteä kaupungille. Voi olla etten jaksa lähteäkään tänään. Ruokakaupassa pitäisi kyllä käydä, maito on loppu ja olen aivan addiktoitunut siihen. Onhan kello toisaaltaan vielä aika vähän, joten ehdin vielä muuttaa mieleni kauppareissun suhteen. Minulla on jonkinlainen käsitys olohuoneen lampusta, jonka haluaisin ostaa. Ajattelin kuitenkin olla tarkka rahasta ja katsoa jotain sellaista mikä on tyyliltään sopivaa, vaikkei juuri sellainen kuin haluan. Lamppuun saa helposti menemään rahaa paljonkin jos ostaa juuri mieleisensä. Verhoista minulla on myös jonkinlainen ajatus, mutta en ole vielä onnistunut löytämään mieleisiäni. Lipaston vauvan vaatteille ajattelin ostaa Ikeasta. Näin siellä kohtuuhintaisen peruslipaston, jossa on kolme melko tilavaa laatikkoa. Uskon, että se olisi riittävä pikkuisen vaatteille.

Remonttikin kuulemma taas etenee, se on ollut joulutauolla viime päivät. Olohuone on kohta tapetoitu, sen jälkeen vuorossa on vielä makuuhuone ja eteinen. Tapetoinnin jälkeen pitää vielä maalata pariin kertaan. Muutama viikko pitänee vielä odottaa muuttoa.