Olen melko varma, että miehellä on uusi nainen kierroksessa. En ala selvittää mistä päättelen niin, mutta olen melko varma. Todella pettynyt fiilis, mutta tässä ei voi paljon muuta ajatella kuin että se ihminen on äärimmäisen petollinen ja itsekäs. Olen ansainnut parempaa, vaikka tuntuukin surulliselta. Sain tuon asian tietooni eilen ja olin lähellä kirjoittaa miehelle viestin. Deletoin sen kuitenkin ennen kuin ehdin lähettää ja olen ylpeä siitä. Päätin yrittää vältellä miehen fb-profiilissa käyntiä, en usko että oikeasti haluan tietää hänen elämänsä käänteistä tämän enempää. Päätin myöskin, etten lähettele hänelle kuulumisia, ottakoon itse yhteyttä jos haluaa tietää miten voin.

Hain tänään postista huutamani imetystyynyn sekä hurjan paketin vauvan vaatteita. Jälkimmäinen äimistytti, vaikka tiesin vaatteita olevan paljon, kun levitin ne olohuoneen sohvalle, niitä oli älyttömän paljon. Osa oli kuluneita ja ne laitan räteiksi, mutta valtaosa oli todella hyväkuntoisia. Veimme äidin kanssa tänään tavaroita asunnolle, ei kauhean paljon, mutta pikkuisen. Kävimme myös huonekalukaupoissa ja ostin olohuoneen maton. Ostin kaupasta myös ihanan pikkumaton pinnasängyn viereen ja samaa sarjaa olevan lasten verhon seinälle sängyn taakse laitettavaksi. 

Melkoisen raskas päivä ja selkä otti vähän nokkiinsa laatikoiden kantamisesta, olen kuitenkin tyytyväinen siihen mitä saatiin aikaiseksi. Huomenna vien ehkä lisää tavaroita asunnolle. Vaatteita ainakin voisi viedä makuuhuoneen komeroihin tai sitten vauvan juttuja joita en täällä tarvitse.